home Meny close
menu Meny

Er prisene jeg ser på www.extra-leker.no inkludert merverdiavgift?

Alle prisene er inkludert merverdiavgift. I handlekurven får du en oversikt over kjøp inkludert merverdiavgift (Delsum og Sluttsum), men du får også en spesifikasjon som viser frakt, fakturagebyr og hvor mye av delsum/sluttsum som er merverdiavgift.

 

Hva om jeg ikke mottar ordrebekreftelse?

Det er 2 årsaker til at man ikke mottar ordrebekreftelse.

  1. Oppgitt feil e-post adresse.
  2. Bestillingen har ikke gått igjennom.

Er du usikker ta kontakt på kundeservice@extra-leker.no så vil finne ut for deg hvorfor du ikke har mottatt ordrebekreftelse. Du skal motta ordrebekreftelse umiddelbart etter at din bestilling er fullført. Hvis du ikke mottar innen 10 minutter bør du kontakte oss slik at vi kan sjekke opp. Dette fordi din e-post adresse er viktig da den brukes av Extra Leker og Bring for å gi deg informasjon om din bestilling og sporingsnummer.

Hva skjer om jeg ikke henter min bestilling på posten?

Uavhentet pakke blir belastet med et gebyr på kr 399.

Når vi får en uavhentet pakke tilbake sjekker vi sporingsnummer, er all informasjon sendt ut til kunden går vi igjennom kundens bestilling. Er bestillingen på mer enn kr 399 vil resten bli tilbakeført på valgte betalingsmåte ved bestilling.

 

Hvordan håndterer jeg feil i leveransen eller en defekt vare?

Ta kontakt med vår kundeservice på kundeservice@extra-leker.no, eller ta varen og din kvittering med til en av våre butikker.

 

Hvordan kan jeg følge min bestilling:

Straks lageret vårt har behandlet bestillingen og sendt den videre til Bring, mottar du en e-post med et sporingsnummer. Her kan du følge bestillingen via sporingslenken. Merk at informasjon om bestillingen vil være tilgjengelig så snart pakken har blitt skannet av Bring. Det kan ta noen dager.

 

Kan jeg returnere en vare som er kjøpt online i en Extra Leker butikk?

For at du skal kunne bytte en vare må varen være ubrukt, i originalemballasjen og i samme stand som da du kjøpte den.  Vi er også fleksible mot bytting uten kvittering, da er forutsetningen at vi har varen til salgs i butikken.  Ved tilbakebetaling for en retur må varen returneres 14 dager etter kjøp mot kvittering. . Ta med en utskrift av e-postkvitteringen til butikken.

 

Hva gjør jeg om jeg angrer kjøpet?

Du er velkommen innom i en av våre 17 butikker i Norge for å bytte/lever inn varene – viktig at du tar med kvittering da utvalg og priser kan variere fra butikk til nett-butikk.

Ønsker du å heve kjøpet eller bytte vare i vår nettbutikk tar du kontakt med vår kundeservice på kundeservice@extra-leker.no. Du vil da motta et returskjema, eller du kan benytte angrerettskjema du har mottatt sammen med varene.

Ved bruk av angrerett er det kjøper som skal betale returfrakt.